Dirbk Kazlų Rūdai
Informacija apie Kazlų Rūdos savivaldybės kontroliuojamų ir nekontroliuojamų juridinių asmenų laisvas darbo vietas
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Laikinai eiti VšĮ Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centro direktoriaus pareigas (Direktorės atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiui) (Planuoja biudžetą, rengia įstaigos projektus, teikia juos Europos Sąjungos, Lietuvos Respublikos arba Kazlų Rūdos savivaldybės programų ir fondų finansavimui gauti; organizuoja įstaigos darbuotojų darbą, paskirsto darbuotojams užduotis ir kontroliuoja jų vykdymą; užtikrina efektyvų įstaigos išteklių valdymą; skatina ir inicijuoja turizmo ir verslo partnerystę; formuoja, organizuoja buhalterinės apskaitos procedūras; konsultuoja interesantus ir suteikia informaciją turizmo ir verslo klausimais; pagal Direktoriaus pareigybei priskirtą kompetenciją atlieka kitas funkcijas, nustatytas įstaigos vadovui Lietuvos Respublikos teisės aktuose). Darbdavys: Kazlų Rūdos savivaldybės meras Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2024-12-20 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui (-ei) ⁕ turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis); ⁕ turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį; ⁕ ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių); ⁕ mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu. Gyvenimo aprašymą (CV) ir dokumentų kopijas prašome iki 2024 m. gruodžio 20 d. imtinai pateikti elektroniniu paštu personalas@kazluruda.lt. Išsamesnė informacija apie skelbiamą atranką teikiama tel. (+370 343) 68624. Mėnesinis darbo užmokestis: Mėnesinis darbo užmokestis (bruto nuo 2367 Eur; neto nuo 1450 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Santechnikos sistemų ir įrenginių montuotojo funkcijos: 1. Darbas įvairios paskirties objektuose; 2. Santechnikos įrangos/prietaisų, įrenginių, sistemų įrengimo ir montavimo darbai; 3. Profilaktinis įrenginių aptarnavimas, lauko inžinerinių tinklų, pastatų inžinerinių sistemų priežiūra ir remontas. Darbdavys: UAB „Kazlų Rūdos energija“ Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Gitana Stelmakienė info@krenergija.lt Tel. Nr. 8 602 75222 Iki kada priimami prašymai: Iki 2024 m. gruodžio 20 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Mes tikimės, kad Jūs: • Turite analogiško ar panašaus darbo patirtį santechnikos, inžinerinių sistemų/įrangos/įrenginių/prietaisų montavime; • Turite santechnikos srities profesinį išsilavinimą (privalumas); • Turite santechniko kvalifikaciją patvirtinantį pažymėjimą (privalumas); • Privalumas vairuotojo pažymėjimas (B kategorija); • Esate atsakingas, darbštus, kruopštus, savarankiškas, gebate dirbti komandoje; Įmonė siūlo: • įdomų ir atsakingą darbą bendrovėje; • draugišką kolektyvą ir tobulėjimo galimybes; • galimybę tiesiogiai prisidėti prie bendrovės veiklos efektyvumo gerinimo. Mėnesinis darbo užmokestis: Bruto nuo 1155 Eur Neto nuo 825 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Buhalteris (1 etatas) 1. Vykdo išankstinę finansų kontrolę ir einamąją finansų kontrolę pagal pateiktus dokumentus, prireikus – atsakingų asmenų pasirašytomis išvadomis. 2. Tvarko centro finansines operacijas, organizuoja buhalterinę apskaitą vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, kitais įstatymais ir kitais teisės aktais bei norminiais dokumentais, susijusiais su jo atliekamu darbu.Pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą, kitus teisės aktus formuoja centro apskaitos politiką, atsižvelgdamas į centro veiklos struktūrą ir ypatumus bei užtikrindamas jo finansinį stabilumą. 3. Savo veikloje laikosi Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinės apskaitos tvarkymą, nuostatų. 4. Užtikrina, kad visos finansinės ir mokestinės atskaitomybės formos būtų parengtos tiksliai ir laiku pateiktos atitinkamoms institucijoms. 5. Užtikrina ir garantuoja visų buhalterinių įrašų teisingumą. 6. Kontroliuoja, kad racionaliai būtų naudojami įstaigos darbo, materialiniai ir finansiniai ištekliai. 7. Užtikrina, kad būtų apskaitomos visos piniginės lėšos, trumpalaikis bei ilgalaikis materialusis ir nematerialus turtas, įstaigos skolos bei skolos įstaigai, laiku ir tinkamai užregistruotos visos buhalterinės apskaitos operacijos. 8. Teisingai tvarko įstaigos uždirbtų pajamų, padarytų išlaidų ir gautų įplaukų apskaitą. 9. Teisingai apskaičiuoja ir laiku perveda mokesčius ir įmokas į valstybės biudžetą, socialinio draudimo fondą ir kt. 10. Užtikrina racionalią ir tikslią įstaigos turto apskaitą. 11. Kontroliuoja ir užtikrina teisingą įstaigos turto inventorizavimą. 12. Užtikrina specialiųjų apskaitos dokumentų įsigijimo bei naudojimo tvarkos laikymąsi. 13. Tinkamai saugo jo žinioje esančius finansinius, buhalterinius dokumentus, nustatyta tvarka juos perduoda į archyvą. 14. Kontroliuoja, ar laikomasi nustatytų piniginių lėšų, materialinių vertybių priėmimo, išdavimo, nurašymo reikalavimų. 15. Tvarko centro negyvenamų patalpų nuomos dokumentus ir atsiskaitymus su nuomininkais. 16. Tvarko centro darbuotojų darbo, komandiruočių ir kitus apmokėjimo dokumentus. 17. Teisingai vykdo visus atsiskaitymus su institucijomis per bankus.18. Rengia centro vykdomų meninių ir techninių projektų sąmatas ir atitinkamai pateikia reikiamas savalaikes ataskaitas. 19. Esant reikalui teikia metodinę ir praktinę pagalbą darbuotojams buhalterinės apskaitos klausimais. 20. Laikosi darbuotojų saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimų. 21. Be šiuose nuostatuose išvardytų pareigų vykdo kitus direktoriaus pavedimus, nurodymus. 22. Nutraukus darbo santykius, direktoriaus paskirtam asmeniui perduoda visą turimą dokumentaciją, pinigus bei materialines vertybes, perdavimo faktą įforminant buhalterinės apskaitos duomenų (buhalterijos) dokumentų perdavimo-priėmimo aktu. VYRIAUSIOJO BUHALTERIO ATSAKOMYBĖ 1. Už Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, savivaldybės tarybos sprendimų ir kitų teisės aktų bei norminių dokumentų nuostatų, susijusių su jo atliekamu darbu, laikymąsi. 2. Už finansinių dokumentų tinkamą įforminimą, juose esančių duomenų tikrumą bei finansinių, ūkinių operacijų teisėtumą. 3. Už buhalterinių įrašų teisingumą, finansinių ataskaitų bei įvairios atskaitomybės formų teisingą ir savalaikį parengimą bei pateikimą. 4. Už neteisėtai tvarkomą, ne laiku pateikiamą arba klaidingą finansinę ir buhalterinę apskaitą. 5. Už tinkamą jo žinioje esančių finansinių dokumentų saugojimą. 6. Už teisingą ir savalaikį mokesčių apskaičiavimą ir įmokų pervedimą į valstybės biudžetą, socialinio draudimo fondą ir kt. 7. Už teisingą darbo laiko naudojimą. 8. Už saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos reikalavimų laikymąsi. 9. Už visus jam žinomus centro vardu padarytus veiksmus ar operacijas, pažeidžiančias Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius ūkinę, finansinę veiklą, išskyrus tuos atvejus, kai jis atsisakė vykdyti direktoriaus nurodymus ir jį raštu informavo apie tokių veiksmų neteisėtumą. 10. Už tvarkingą techninių priemonių naudojimą, už centro turto naudojimą tik su tiesioginiu darbu susijusiems tikslams. 11. Už savo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, už padarytas klaidas, aplaidumą, už teisių viršijimą, už visus centro patirtus nuostolius, atsiradusius dėl jo kaltės, vyr. buhalteris atsako centro vidaus darbo tvarkos taisyklių ir Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Darbdavys: VšĮ Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centras Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): vadyba@visitkazluruda.lt Tel. Nr. +37061398318 Iki kada priimami prašymai: 2024-12-23 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): · turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis); · turėti ne mažesnę kaip 1 metų apskaitos specialisto darbo patirtį; · mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu. Dokumentų pateikimo būdas: el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį). Konkursas paskelbtas per Viešojo valdymo agentūrą, skelbimo nr.: 101311. Mėnesinis darbo užmokestis: Bruto - 1678,28 Eur. Neto – 1089,34 Eur. (Koeficientas 0,94) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje vyresniojo buhalterio (1 etatui). Funkcijos: tinkamai organizuoti buhalterijos veiklą, vykdyti gimnazijos ir jos skyrių buhalterinę apskaitą, užtikrinti buhalterinių – ūkinių operacijų teisėtumą. Neterminuota darbo sutartis. Numatomas įdarbinimas – nuo 2025 m. sausio 2 d. Pareigybės lygis – B. Darbdavys: Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija, Atgimimo g. 1, 69415 Kazlų Rūda Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Dėl dokumentų priėmimo: Solvita Vasiliauskienė, tel. Nr. (8 343) 68 029, el. paštas: solvita.vasiliauskiene@kaziogriniausgimnazija.lt. Prašymą ir gyvenimo aprašymą galima pateikti atvykus asmeniškai į raštinę adresu Atginimo g. 1, Kazlų Rūda, arba el. paštu, pasirašytus elektroniniu parašu. Prašymo forma Iki kada priimami prašymai: Norintys dalyvauti atrankoje asmenys turi pateikti prašymą, gyvenimo aprašymą ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas iki 2024-12-23 14:00 val.. Atranka numatoma 2024 m. gruodžio 30 d. Apie tikslų atrankos laiką atrinkti kandidatai bus informuoti asmeniškai. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Kandidatas turi turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu finansų, apskaitos, ekonomikos krypties; gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis; lietuvių kalbos taisyklingas vartojimas; mokėti kaupti, vadyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas; privalumas - mokėjimas dirbti su Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacine sistema (VSAKIS) Mėnesinis darbo užmokestis: Darbo apmokėjimo koeficientas: 1,05 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis: bruto nuo 1874,67 Eur; neto nuo 1188,51 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Viešųjų pirkimų specialistas (-ė) (1,0 etatas) Darbdavys: VšĮ Kazlų Rūdos pirminės sveikatos priežiūros centras Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Direktorius Artūras Grebliauskas Tel. nr. 8 343 95054 El. p. administracija@kazlurudospspc.lt Iki kada priimami prašymai: 2024-12-30 (imtinai) Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Pagrindinės funkcijos ir atsakomybės: * pirkimų organizavimas; * pirkimų procedūrų vykdymas; * teisės aktų laikymasis; * ataskaitų rengimas. Kompetencijos: * teisės aktų, susijusių su viešaisiais pirkimais, išmanymas; * kompiuterinis raštingumas (darbas su viešųjų pirkimų sistemomis); * gebėjimas rengti ir analizuoti dokumentus. Darbo patirtis: 1 m. darbo patirtis viešųjų pirkimų srityje būtų privalumas. Mėnesinis darbo užmokestis: Darbo užmokestis: Bruto: 1298,00 Eur Neto: 897,00 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Specialusis pedagogas (0,5 etato), neterminuota darbo sutartis 1. Atlieka mokinio (vaiko) įvertinimą, įvertina specialiosios pedagoginės pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) specialiuosius ugdymosi poreikius: atlieka mokinio (vaiko) ugdymosi poreikių įvertinimą, išskiria ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoja ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį specialiosios pedagoginės pagalbos poreikį; nustato mokinio (vaiko) ugdymosi sunkumus, ankstyvosios pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus. 2. Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais. Darbdavys: Kazlų Rūdos pedagoginė psichologinė tarnyba Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Audronė Viskantienė, el. p. administracija@krppt.lt tel. +370 343 25979 Iki kada priimami prašymai: Iki 2024 m. gruodžio 31 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): 1. Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas, specialiojo pedagogo - logopedo profesinė kvalifikacija. 2. Išmanymas pedagoginio vertinimo metodikų, gebėjimas jas taikant atlikti mokinių (vaikų) pedagoginį vertinimą. Turėti gerus darbo informacinėmis. technologijomis įgūdžius, mokėti dirbti kompiuteriu ir kitomis biuro priemonėmis. 3. Išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles, gebėti sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, rengti programas ir projektus. Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas nuo 1,2268 iki 1,5308 (priklausys nuo pedagoginio darbo stažo ir turimos kvalifikacijos). Mėnesinis darbo užmokestis bruto nuo 1095,16 Eur iki 1366,55 Eur, neto nuo 629,72 Eur iki 785,76 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyriausiasis specialistas (bus sudaroma darbo sutartis) (Rengia Savivaldybės institucijų teisės aktus dėl teritorijų planavimo dokumentų rengimo organizavimo ir tvirtinimo; organizuoja Savivaldybės rengiamų teritorijų planavimo dokumentų svarstymą su visuomene ir (ar) suinteresuotomis miesto plėtra organizacijomis; dalyvauja viešai svarstant kitų planavimo subjektų parengtus teritorijų planavimo dokumentus; derina kitų planavimo subjektų parengtus teritorijų planavimo dokumentus; organizuoja Kazlų Rūdos savivaldybės ilgalaikių ir trumpalaikių strateginių urbanistinės plėtros planų rengimą ir įgyvendinimą; planuoja urbanistinės plėtros projektų apimtis, prioritetus, organizuoja savivaldybės teritorijoje esančių urbanizuotų ar urbanizuojamų teritorijų atranką plėtros ar investicijų projektams vykdyti, inicijuoja šiems projektams įgyvendinti būtinų planavimo bei kitų dokumentų rengimą; nustato Savivaldybės teritorijoje esančios preliminariai laisvos (neužstatytos) žemės plotus; teikia statytojams ir teritorijų planavimo organizatoriams rekomendacijas atlikti miesto visuomenei svarbių teritorijų planavimo dokumentų ir statinių projektų ekspertinį architektūrinį ir urbanistinį vertinimą; organizuoja Teritorijų planavimo komisijos darbą, teikia motyvuotas išvadas dėl teritorijų planavimo dokumentų suderinimo (nesuderinimo); dalyvauja statybos užbaigimo komisijų darbe; rengia išvadas dėl teritorijų planavimo dokumentų, kraštovaizdžio planų, poveikio aplinkai vertinimo programų, ataskaitų, savivaldybės strateginio plano ir galimybių studijų, vadovaudamasis nacionaline darnaus vystymosi strategija; derina teritorijų planavimo dokumentus su strateginiais planais, derina bendruosius, detaliuosius ir specialiuosius planus bei jų pakeitimus ar korektūras; nagrinėja prašymus ištaisyti klaidas teritorijų planavimo dokumentuose; planuoja teritorijų raidą, ruošia erdvines koncepcijas, bendradarbiaudamas su mokslo institucijomis ir kūrybinėmis sąjungomis; nagrinėja pasiūlymus ir pritaria iniciatyvai dėl teritorijų planavimo dokumentų rengimo, keitimo ar koregavimo; pagal Skyriui priskirtą kompetenciją rengia Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų, sutarčių projektus; nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, Tarybos narių, Administracijos padalinių paklausimus ir rengia jiems atsakymus ir (ar) teikia konsultacijas dėl atsakymų rengimo pagal pareigybės kompetenciją; rengia ir teikia ataskaitas, informaciją, statistinius ir kitus reikalingus duomenis institucijoms, fiziniams ir juridiniams asmenim; analizuoja skyriaus kuruojamos srities investicinių ir neinvesticinių projektų poreikį ir kt.) Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. 8 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2024-12-31 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ turėti architektūros arba kraštotvarkos krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu; ⁕ turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirties statybos, urbanistikos arba teritorijų planavimo srityje; ⁕ gebėti rinkti, sisteminti bei apibendrinti tarnybinei veiklai reikalingą informaciją ir ją panaudoti ruošiant išvadas bei savarankiškai planuoti, organizuoti savo tarnybinę veiklą; ⁕ išmanyti teisės aktų projektų rengimo techniką, pagrindinius principus ir Dokumentų rengimo taisykles, gebėti rengti norminius bei individualius teisės aktus; ⁕ mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu, ArcGIS programa, „AutoCad“ programa, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacine sistema (TPDRIS), Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registru (TPDR). Gyvenimo aprašymą (CV) siųsti personalas@kazluruda.lt iki 2024 m. gruodžio 31 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68 624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 1,04 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto 1857 Eur; neto 1180 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Psichologas projekte Nr. 07-016-P-0001 (0,5 etato) Neterminuota darbo sutartis. Pagrindinės darbo funkcijos: 1.Teikti psichologinę pagalbą vaikams prižiūrimiems budinčių globotojų, budintiems globotojams ir jų šeimų nariams, globojamiems (rūpinamiems) vaikams, gyvenantiems globėjų (rūpintojų), globėjų(rūpintojų) artimųjų giminaičių šeimose ir jų šeimų nariams, šeimynų dalyviams, įvaikintiems vaikams, įtėviams. 2. Išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius reikalingoms darbo funkcijoms vykdyti. 3. Mokėti ir analizuoti sisteminti, apibendrinti informaciją, teikti išvadas ir pasiūlymus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles. 4.Būti pareigingu, komunikabiliu, taktiškai bendrauti su kolegomis ir paslaugų gavėjais, mokėti dirbi komandoje ir individualiai. 5. Dalyvauti Globos centro veiklose ir jas inicijuoti. Darbdavys: Kazlų Rūdos pedagoginė psichologinė tarnyba Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Audronė Viskantienė, el. p. administracija@krppt.lt tel. +370 343 25979 Iki kada priimami prašymai: Iki 2024 m. gruodžio 31 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Psichologo pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 1. Turi būti įgijęs (-usi) psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikacinius laipsnius. 2. Turėti vairuotojo pažymėjimą. 3. Mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu. Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas 0,98. Mėnesinis darbo užmokestis bruto 874,85 Eur (neto 503,03 Eur). |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Socialinis darbuotojas, dirbantis su šeima (1,0 etatas). Neterminuota darbo sutartis. Pagrindinės funkcijos: 1. Vadovautis žmogiškosiomis vertybėmis, abipusės pagarbos, tarpusavio bendradarbiavimo principais, planuoti ir teikti socialinę pagalbą šeimoms jų socialinėje aplinkoje. 2. Teikti pagalbą vaikui ir šeimai, juos konsultuojant (individualiai ir grupėmis), teikiant emocinę bei socialinę pagalbą ir didinant šeimos motyvaciją dalyvauti kompleksinės pagalbos ar prevencinės pagalbos teikimo procese, tėvystės mokymuose, šeimos stiprinimo programose, nesmurtinio elgesio mokymo programose, priklausomybės ligų gydymo ir kt. 3. Teikti šeimai jos situacijai gerinti reikalingą informaciją ir žinias, ugdyti tėvystės ir socialinius įgūdžius, skatinant glaudesnį šeimos santykį su socialine aplinka, organizuoti šeimų pagalbos sau grupes, kitą prevencinę pagalbą. 4. Tarpininkauti šeimai dėl pagalbos priemonių. 5. Bendradarbiauti ir veikti kartu su atvejo vadybininku organizuojant, planuojant ir teikiant pagalbą šeimai, teikti atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl pagalbos šeimai efektyvumo, keistis informacija apie situaciją šeimoje su atvejo vadybininku, jį informuoti apie pokyčius šeimoje. 6. Teikti atvejo vadybininkui pasiūlymus dėl pagalbos plano, jame numatytų priemonių vaikui ir jo šeimai, atsižvelgiant į pakitusius šeimos poreikius ir (ar) pakitusią šeimos situaciją, tikslinimo. 7. Dalyvauti atvejo vadybos posėdžiuose. 8. Dalyvauti kuriant ir plėtojant pagalbos vaikams ir šeimoms paslaugų sistemą seniūnijoje ir (ar) savivaldybėje. 9. Parengti tėvus susitikimui su vaiku, kai vaikas yra globojamas (rūpinamas) šeimoje, globos centre, šeimynoje ar vaikų globos institucijoje, nustatant planuojamo susitikimo tikslą (-us). Darbdavys: Kazlų Rūdos pedagoginė psichologinė tarnyba Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Audronė Viskantienė, El. p. administracija@krppt.lt tel. +370 343 25979 Iki kada priimami prašymai: Iki 2024 gruodžio 31 d. Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Socialinio darbuotojo, dirbančio su šeimomis pareigas einantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 1. Būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba baigęs socialinio darbo studijų krypties programą ir įgijęs socialinių mokslų kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro laipsnį); 2. Vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, LR civiliniu kodeksu LR Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu dėl atvejo vadybos tvarkos aprašo patvirtinimo ir kitais teisės aktais. 3. Savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje; 4. Mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, raštvedybos taisykles, dirbti kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, interneto naršyklėmis ir kt.; 5. Laikytis konfidencialumo principo. Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas 0,94 Mėnesinis darbo užmokestis bruto 1678,28 Eur (neto 965,01 Eur). |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausiasis specialistas (atvejo vadybininkas), bus sudaroma projektinio darbo sutartis projektų veiklų įgyvendinimo laikotarpiui (Bendradarbiaudamas su seniūnijomis, socialinių paslaugų įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis atlieka potencialių pagalbos ir paslaugų stokojančių asmenų, turinčių intelekto ir (ar) psichikos negalią (toliau – Asmenys) paiešką; vertina arba koordinuoja Asmens socialinių ir kitų kompleksinių paslaugų poreikio nustatymo procesą – atlieka asmens situacijos analizę bei poreikių vertinimą kompleksinei pagalbai gauti, sprendimų priėmimui; informuoja ir konsultuoja tikslinės grupės Asmenis apie galimybę gauti socialines, sveikatos priežiūros, užimtumo, teisines ir kitas kompleksines paslaugas; prisideda ir, esant Asmens sutikimui, dalyvauja įgyvendinant Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros (toliau – Agentūros) parengtą pagalbos planą, rengia Asmens kompleksinį individualios pagalbos planą (toliau – Planas); Inicijuodamas, koordinuodamas ir kontroliuodamas Plano įgyvendinimą, atvejo vadybininkas: organizuoja atvejo vadybos posėdžius (pagal poreikį) su savivaldybės specialistais, sveikatos priežiūros specialistais (pvz. sveikatos priežiūros įstaigose dirbančiais socialiniais darbuotojais, slaugytojais, psichiatrais, šeimos gydytojais ar kt.), Neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo komisijos nariais, Užimtumo tarnybos specialistais, švietimo įstaigų specialistais, jei asmuo gauna švietimo/ugdymo paslaugas, policijos pareigūnais, kitais specialistais, galinčiais suteikti informacijos apie Asmenį, nevyriausybinių ir/ar kitų įstaigų/organizacijų atstovais, artimaisiais (šeimos nariais, globėjais, rūpintojais, asmenimis, teikiančiais pagalbą priimant sprendimus ir kt.) ir kitais asmenimis iš Asmens socialinės aplinkos; tarpininkauja Asmeniui, kreipdamasis į kitas valstybės ir (ar) savivaldybių institucijas, įstaigas ir (ar) organizacijas, kuriose Asmuo gali gauti pagalbą; telkia valstybės ir savivaldybių įstaigas bei kitas organizacijas, teikiančias pagalbą Asmeniui ir inicijuoja, organizuoja bei koordinuoja Plano įgyvendinimą, nuolat palaiko kontaktą su pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir Asmenų su negalia reikalų koordinatoriumi rengia Plano įgyvendinimo grafiką ir ne rečiau kaip vieną kartą per mėnesį vykdo atvejo stebėseną, atsižvelgdamas į Asmens situacijos pokyčius atlieka reikiamas korekcijas Plane; Dalyvauja kuriant bei vystant pagalbos tikslinei grupei sistemą, galinčią užtikrinti reikalingas bendruomenines socialines paslaugas; teikia informaciją ir siūlymus Asmenų su negalia reikalų koordinatoriui dėl pagalbos ir paslaugų Asmenims trūkumo savivaldybėje; esant poreikiui, lydi Asmenį į valstybės ir savivaldybių įstaigas bei kitas organizacijas, teikiančias pagalbą; bendradarbiaudamas su savivaldybės teritorijoje dirbančiais socialiniais darbuotojais, grupinio gyvenimo namų, apsaugoto būsto paslaugų teikėjais, nevyriausybinėmis organizacijomis, psichikos sveikatos centro socialiniais darbuotojais, savarankiškai vykdo Asmenų, patiriančių socialinę atskirtį ir (arba) socialinę riziką, sąlygotą Asmenų negalios, paiešką; bendradarbiaudamas su pagalbą priimant sprendimus teikiančiais asmenimis, teikia siūlymus projektą koordinuojantiems vykdytojams dėl Asmenų veiksnumo apribojimo bylų peržiūros ir (arba) kartu su pagalbą priimant sprendimus teikiančiu asmeniu dalyvauja atliekant Asmenų, kuriuos prašoma pripažinti neveiksniais ar ribotai veiksniais vertinimą ir teikia savo išvadas dėl šių asmenų teisinio veiksnumo apribojimo; bendradarbiauja su projekto tinklaveikos specialistais, teikia informaciją apie inicijuotų atvejų vadybos skaičių, kitą projekto įgyvendinimui aktualią informaciją; esant poreikiui, organizuoja ir koordinuoja Asmeniui aktualios informacijos teikimą jam prieinamu bendravimo būdu (lengvai suprantama kalba, alternatyviąja komunikacija ir pan.); rengia ir teikia pasiūlymus su priskirtos srities veikla susijusiais klausimais projekto vadovui ir Asmenų su negalia reikalų koordinatoriui, kitiems viešojo administravimo subjektams, taip pat subjektams, kurie teikia viešąsias paslaugas; pildo visą projektui reikalingą dokumentaciją ir laiku ją pateikia projektą administruojantiems darbuotojams ir (arba) projekto vykdytojui; nuolatos sistemina kiekybinę ir kokybinę informaciją apie Asmeniui suteiktas paslaugas; nuolat peržiūri savivaldybės administracijos sudaromą asmenų eilę ilgalaikei socialinei globai gauti, o jei asmeniui skirta ilgalaikė socialinė globa valstybės socialinės globos namuose, asmenų eilę ilgalaikei socialinei globai gauti valstybės socialinės globos namuose, kad būtų organizuojamos Asmeniui alternatyvios institucinei globai paslaugos bendruomenėje; dalyvauja atvejo vadybininkams ir kitiems projekto specialistams skirtuose renginiuose ir susitikimuose kvalifikacijai tobulinti, kompetencijoms didinti, bendradarbiavimui skatinti; atvejo vadybininkas savo darbe vadovaujasi Agentūros parengtomis rekomendacijomis dėl atvejo vadybininko funkcijų darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis; dalyvauja rengiant skyriaus veiklos ataskaitas, savivaldybės socialinių paslaugų planą, socialinių paslaugų programų projektus, prireikus organizuoja programose numatytų priemonių įgyvendinimą; tikrina Asmenų duomenis kompiuterinėse duomenų bazėse, kai informacija reikalinga pavestoms funkcijoms vykdyti; nagrinėja savivaldybės gyventojų, įstaigų ir (ar) nevyriausybinių organizacijų pranešimus, prašymus, elektroninius paklausimus, rengia informacinius raštus, paklausimus, pranešimus ir (ar) atsakymus į gaunamus raštus priskirtos kompetencijos klausimais.) Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-03 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ būti įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį socialinių mokslų krypties universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą; ⁕ turėti ne mažesnę kaip trejų metų darbo su pažeidžiamomis visuomenės grupėmis patirtį ir (arba) ne mažesnę kaip vienerių metų darbo su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis patirtį arba socialinio darbo, psichologijos, specialiosios pedagogikos studijų metu įgytą praktinio darbo patirtį su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis; ⁕ mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis; ⁕ išmanyti atvejo vadybos modelio taikymą, teikiant individualizuotas paslaugas ir koordinuotą pagalbą asmenims, turintiems psichikos ir (ar) intelekto negalią; ⁕ turėti savybes, reikalingas tiesiogiai dirbti su asmenimis (komunikabilumas, gebėjimas išklausyti) ir asmenimis su intelekto sutrikimais (gebėjimas komunikuoti lengvai suprantamu būdu ir kitais alternatyviais komunikacijos būdais, pvz. naudojant lengvai suprantamą kalbą); ⁕ gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje; ⁕ turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą; Gyvenimo aprašymą (CV), išsilavinimo dokumentų kopijas siųsti el. paštu personalas@kazluruda.lt iki 2025 m. sausio 3 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 0,95 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto 1696 Eur; neto 1098 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas (jaunimo reikalų koordinatorius) (Rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus, įgyvendina juos arba koordinuoja jų vykdymą. Dalyvauja Savivaldybės institucijų sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje, pasitarimuose, pagal kompetenciją teikia reikalingą informaciją ir pasiūlymus. Rengia ir įgyvendina savivaldybėje įgyvendinamas jaunimo politikos programas ir priemones, analizuoja jaunimo, jaunimo organizacijų ir su jaunimu dirbančių organizacijų padėtį savivaldybėje, plėtoja savivaldybės institucijų ir įstaigų, dirbančių jaunimo politikos srityje, bendradarbiavimą, palaiko ryšius su užsienio lietuvių jaunimo organizacijomis. Atlieka funkcijas, nurodytas tipiniame savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriaus (patarėjo) pareigybės aprašyme, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2008 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. A1-68 Dėl Tipinio savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriaus (patarėjo) pareigybės aprašymo patvirtinimo. Bendradarbiauja su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, jaunimo politiką įgyvendinančia institucija ir kitomis institucijomis jaunimo politikos įgyvendinimo savivaldybėje klausimais. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius tiesioginio vadovo pavedimus). Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-09 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Konkursas paskelbtas Valstybės tarnybos portale 2024 m. gruodžio 20 d. adresu http://portalas.vtd.lt/lt/vtdtemplatevtdkonkursai-319-319.html#p:2 (Skelbimo Nr. 61629). Dokumentai teikiami elektroniniu būdu per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu http://www.testavimas.vtd.lt/ iki 2025-01-09 įskaitytinai Viešojo valdymo agentūros interneto svetainėje https://vva.lrv.lt/, Dokumentai priimami tik per sistemą. Išsamesnė informacija teikiama: tel. +370 343 68624 Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 0,90 (BD); galimas priedas priklausomai nuo turimo valstybės tarnautojo stažo Lietuvos valstybei; Mėnesinis darbo užmokestis (bruto nuo 1607 Eur; neto nuo 1053 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Bendrosios praktikos slaugytojo padėjėja (-as) Palaikomojo gydymo ir slaugos skyriuje (1,0 etatas) Darbdavys: VšĮ Kazlų Rūdos pirminės sveikatos priežiūros centras Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): Direktorius Artūras Grebliauskas Tel. nr. 8 343 95054 El. p. administracija@kazlurudospspc.lt Iki kada priimami prašymai: 2025-01-10 (imtinai) Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): Pagrindinės funkcijos ir atsakomybės: - žmogaus anatomijos ir fiziologijos, patologijos, higienos, farmakologijos pagrindus; - slaugos teorijos pagrindus ir mokėti juos taikyti praktikoje; - ekstremalias organizmo būkles ir į jas reaguoti; - mokėti teisingai techniškai atlikti slaugos veiksmus; - aseptikos ir antiseptikos reikalavimus, mokėti pasigaminti ir naudoti dezinfekcinius tirpalus pagal HN 39 reikalavimus; - mirštančiųjų pacientų slaugos ypatybes; - turėti kvalifikacijos pažymėjimą. Mėnesinis darbo užmokestis: Darbo užmokestis: Bruto: 950,00 Eur Neto: 730,00 Eur |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Turto valdymo ir ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas (bus sudaroma darbo sutartis) (Registruoja, perregistruoja, išregistruoja traktorius, savaeiges važiuokles, traktorių priekabas, kelių tiesimo mašinas, kombainus ir ekskavatorius; vykdo žemės ūkio mašinų valstybinę apžiūrą ir priežiūrą, suveda duomenis į specialiąją programą; įregistruoja naujus ir naudotus, fizinių ir juridinių asmenų įvežtus į Lietuvos Respubliką, traktorius; konsultuoja ūkininkus technikos įsigijimo, racionalaus naudojimo, techninio aptarnavimo ir remonto klausimais; organizuoja keleivinio transporto vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų schemųrengimą; organizuoja ir vykdo vežėjų (operatorių) parinkimo vežti keleivius vietinio susisiekimo maršrutais procedūras; organizuoja ir kontroliuoja gatvių pavadinimų lentelių įrengimą ir keitimą; organizuoja ir kontroliuoja laukiamųjų stoginių įrengimą stotelėse, jų priėmimą ir priežiūrą ir kt.) Su pareigybės aprašymu galima susipažinti: https://www.kazluruda.lt/struktura-ir-kontaktai/18/turto-valdymo-ir-ukio-skyrius/d49 Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-15 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; ⁕ turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį žemės ūkio mechanikos inžinerijos srityje bei išmanyti traktorių, savaeigių ir žemės ūkio mašinų konstrukcijas, veikimo principus ir saugaus eksploatavimo reikalavimus; ⁕ gebėti konsultuoti technikos savininkus įvairiais technikos panaudojimo registravimo, techninės būklės, įsigijimo, saugių darbo sąlygų klausimais; ⁕ gebėti rinkti, sisteminti bei apibendrinti tarnybinei veiklai reikalingą informaciją ir ją panaudoti ruošiant išvadas bei savarankiškai planuoti, tvarkyti savo tarnybinę veiklą; ⁕ mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu. Gyvenimo aprašymą (CV) siųsti personalas@kazluruda.lt iki 2025 m. sausio 15 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 1,04 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto nuo 1857 Eur; neto nuo 1180 Eur) |
Darbo pobūdis (pareigybės pavadinimas, pagrindinės funkcijos ir / ar kt.): Kazlų Rūdos savivaldybės administracijos Turto valdymo ir ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas (inžinierius) (bus sudaroma darbo sutartis) (Nustato naudotojams neperduotų Savivaldybės valdomų statinių remonto poreikį ir inicijuoja remonto vykdymą, rengia Savivaldybės, kaip statinių savininkės, sutikimus (nesutikimus) atlikti naudotojams perduotų Savivaldybės valdomų statinių statybos darbus, kontroliuoja, kad naudotojai laiku ir tinkamai įteisintų atliktus statybos darbus, konsultuoja Savivaldybės būsto nuomininkus būsto priežiūros klausimais; organizuoja Savivaldybės valdomų statinių pertvarkymo (perplanavimo), patalpų paskirties pakeitimo, pasikeitusios statinių būklės, palyginti su įregistruota Nekilnojamojo turto registre, įteisinimą; organizuoja naudotojams neperduotų Savivaldybės valdomų negyvenamosios paskirties pastatų techninės priežiūros vykdymą, administravimą, apsaugą, atlieka apžiūras ir rengia turto apžiūros aktus; išduoda pažymas apie naujai suformuotų nekilnojamojo turto kadastro objektų (statinių) galimybę naudoti pagal paskirtį. rengia ir įgyvendina pagal kompetenciją Savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programą (toliau – Programa), kontroliuoja Programos įgyvendinimo administratorių veiklą; administruoja Savivaldybės paramą, teikiamą daugiabučių namų savininkams, dalyvaujantiems Programoje, atlieka Programos įgyvendinimo stebėseną; pagal suteiktus įgaliojimus atstovauja Savivaldybei, kaip daugiabučio namo, kuriame yra Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių gyvenamųjų patalpų bendraturtei, dalyvaujant susirinkimuose ir balsuojant su daugiabučio atnaujinimu (modernizavimu) susijusiais klausimais; tikrina kultūros paveldo objektų būklę, surašo apžiūros aktus, kaupia informaciją ir teikia ją Kultūros paveldo departamento prie Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos kultūros ministro patvirtinta stebėsenos tvarka; informuoja Kultūros paveldo departamentą prie Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos apie Savivaldybės priimtus sprendimus dėl valstybės saugomų objektų bei vietovių; sudaro su kultūros paveldo objektų valdytojais Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų apsaugos sutartis; sudaro ir išduoda Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų apsaugos reglamentus; administruoja Savivaldybės paveldo tvarkos programą; organizuoja nekilnojamųjų kultūros vertybių atskleidimą, Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų taikomųjų mokslinių tyrimų atlikimą; prižiūri saugomose teritorijose esančių Savivaldybės paskelbtų saugomais kultūros paveldo objektų ir vietovių naudojimą ir juose atliekamus tvarkybos darbus, kontroliuoja, kaip užtikrinama Savivaldybės saugomų objektų, vietovių apsauga ir kaip laikomasi nustatyto apsaugos ir naudojimo režimo planuojant ir vykdant veiklą; teikia Nekilnojamojo turto registro tvarkytojui įregistruoti nekilnojamuosius daiktus, kurie yra Savivaldybės saugomi kultūros paveldo objektai, tokių objektų sudedamąsias dalis ar teritorijas, su nekilnojamojo kultūros paveldo apsauga susijusius juridinius faktus, įrašyti arba pakeisti Savivaldybės saugomų kultūros paveldo objektų, kaip daiktinės teisės objektų, įteisinimo ir apribojimų naudotis nekilnojamuoju turtu duomenis; teikia kitiems Savivaldybės administracijos padaliniams, įmonėms, įstaigoms, organizacijoms, juridiniams ir fiziniams asmenims pasiūlymus, metodinę ir dalykinę pagalbą kultūros paveldo atskleidimo, saugojimo, pažinimo sklaidos, atgaivinimo klausimais; įtraukia į apskaitą Savivaldybės teritorijoje esančius paminklus, skulptūras, atminimo lentas, sudaro jų sąrašus ir įvertina būklę; dalyvauja organizuojant viešosiose vietose planuojamų Savivaldybės lėšomis įrengti skulptūrų ir paminklų projektavimą ir įrengimo darbus; rengia atminimo lentų, planuojamų gaminti Savivaldybės lėšomis, sąrašus ir organizuoja atminimo lentų, įtrauktų į šiuos sąrašus, gaminimą; nagrinėja su Skyriaus funkcijomis susijusius juridinių ar fizinių asmenų pareiškimus, skundus, pasiūlymus ar pagal pareigybės kompetenciją teikia konsultacijas dėl atsakymų rengimo ir kt.) Darbdavys: Savivaldybės administracija Atsakingas darbdavio asmuo(el. paštas, telefonas): personalas@kazluruda.lt Tel. Nr. +370 343 68624 Iki kada priimami prašymai: 2025-01-31 Specialūs kvalifikaciniai reikalavimai (išsilavinimas, privaloma darbo patirtis ir / ar kt.): ⁕ turėti statybos inžinerijos krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu; ⁕ turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirties statybų organizavimo ar priežiūros srityje; ⁕ gebėti rinkti, sisteminti bei apibendrinti tarnybinei veiklai reikalingą informaciją ir ją panaudoti ruošiant išvadas bei savarankiškai planuoti, organizuoti savo tarnybinę veiklą; ⁕ išmanyti teisės aktų projektų rengimo techniką, pagrindinius principus ir Dokumentų rengimo taisykles, gebėti rengti norminius bei individualius teisės aktus; ⁕ mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu Gyvenimo aprašymą (CV) ir dokumentus (diplomo kopija, darbo patirtį patvirtinantys dokumentai ir kt.) siųsti personalas@kazluruda.lt iki 2025 m. sausio 31 d. imtinai. Telefonas pasiteirauti: +370 343 68 624 Atrankos forma – pokalbis Mėnesinis darbo užmokestis: Pareiginės algos koeficientas – 1,04 (BD). Mėnesinis darbo užmokestis (bruto 1857 Eur; neto 1180 Eur) |