Kazlų Rūdos savivaldybės šeštojo šaukimo tarybos šešiasdešimtojo posėdžio, vyksiančio 2023 m. kovo 9 d. 13 val., darbotvarkė
![Kazlų Rūdos savivaldybės šeštojo šaukimo tarybos šešiasdešimtojo posėdžio, vyksiančio 2023 m....](/data/public/thumbnails/2023/03/resize_600x600_d1_komiteto-posedis.jpg)
1. Dėl Kazlų Rūdos pedagoginės psichologinės tarnybos nuostatų patvirtinimo. Pranešėja Gražina Ambrasienė, Kazlų Rūdos pedagoginės psichologinės tarnybos direktorė. TSP-39.
2. Dėl VšĮ Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centro teikiamų mokamų paslaugų kainų patvirtinimo. Pranešėja Rūta Kondratienė, VšĮ Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centro direktorė. TSP-37.
3. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės kontrolierės Ingos Pečiulaitienės tiesioginio vadovo motyvuoto siūlymo kasmetinio tarnybinės veiklos vertinimo metu įgyvendinimo. Pranešėja Stasė Pečkienė, Personalo administravimo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja. TSP-35.
4. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2020-05-27 sprendimo Nr. TS-111 „Dėl viešosios įstaigos Kazlų Rūdos turizmo ir verslo informacijos centro vadovo darbo apmokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo. Pranešėja Rasa Avietynienė, Investicijų poskyrio vedėja. TSP-23.
5. Dėl viešosios įstaigos „Kazlų Rūdos atsinaujinančių išteklių energijos bendrija“ steigimo ir savivaldybės finansinio turto investavimo. Pranešėjas Dainius Vasiliauskas, Teisės ir viešųjų pirkimų skyriaus vyriausiasis specialistas. TSP-46.
6. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos 2023 m. priemonių ir jų vykdymo sąmatos patvirtinimo. Pranešėjas Antanas Rutkauskas, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausiasis specialistas-ekologas. TSP-38.
7. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės 2023–2025 metų vietinės reikšmės kelių ir gatvių objektų prioritetinės eilės patvirtinimo. Pranešėja Ingrida Černiauskienė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vedėja. TSP-33.
8. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos 2021 metų ataskaitos patvirtinimo. Pranešėja Vaida Sendžikienė, Savivaldybės gydytoja. TSP-2.
9. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių vykdymo 2022 metais ataskaitos patvirtinimo. Pranešėja Vaida Sendžikienė, Savivaldybės gydytoja. TSP-7.
10. Dėl leidimo imti ilgalaikę paskolą ir garantijos suteikimo. Pranešėja Vaida Makaveckienė, Finansų skyriaus vedėja. TSP-36.
11. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2023-02-06 sprendimo Nr. TS-28 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės 2023 metų biudžeto tvirtinimo“ pakeitimo. Pranešėja Vaida Makaveckienė, Finansų skyriaus vedėja. TSP-40.
12. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2023-02-06 sprendimo Nr. TS-14 „Dėl turto perdavimo patikėjimo teise VšĮ Kazlų Rūdos pirminės sveikatos priežiūros centrui“ 1 punkto pakeitimo. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-32.
13. Dėl turto perdavimo pagal panaudos sutartį VšĮ Kazlų Rūdos socialinės paramos centrui. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-34.
14. Dėl turto perdavimo pagal panaudos sutartį Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-41.
15. Dėl savivaldybės turto investavimo ir UAB „Kazlų Rūdos šilumos tinklai“ įstatinio kapitalo didinimo turtiniu įnašu. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-42.
16. Dėl turto perdavimo patikėjimo teise UAB „Kazlų Rūdos šilumos tinklai“. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-43.
17. Dėl turto perdavimo pagal panaudos sutartį Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai. Pranešėja Greta Juškėnaitė, Ūkio ir teritorijų planavimo poskyrio vyriausioji specialistė. TSP-44.
18. Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo. Pranešėjas Rokas Liaudinskas, Tiesės ir viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas. TSP-45.
Bendrojo pobūdžio reikalų aptarimas, informacija.