PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Plutiškių seniūnijos (toliau tekste – Seniūnija) vyresnysis specialistas. Pareigybė priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Šias pareigas einantis darbuotojas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vietos savivaldą, Seniūnijos veiklą ir šiuo pareigybės aprašymu;
3.3. žinoti Kazlų Rūdos savivaldybės (toliau tekste – Savivaldybė) administracijos padalinių sudėtį, valdymo struktūrą ir veiklos principus;
3.4. mokėti taktiškai bendrauti su interesantais;
3.5. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
3.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo tarnybinę veiklą, kaupti, apibendrinti informaciją, rengti dokumentų projektus;
3.7. mokėti dirbti su šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer, bei organizacine technika (kopijavimo, skenavimo aparatu ir pan.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją įgyvendina Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų nuostatas;
4.2. tvarko Seniūnijos gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, ją registruoja, pateikia Seniūnijos seniūnui ir su jo rezoliucija atiduoda vykdytojams;
4.3. sudaro Seniūnijos bylų dokumentacijos planą, tvarko nuolatinio, ilgo ir laikino saugojimo bylas ir iki nustatyto termino pateikia jas įstaigos archyvui teisės aktų nustatyta tvarka;
4.4. registruoja gautus gyventojų skundus, prašymus, pareiškimus ir kitus dokumentus;
4.5. Seniūnijos seniūno pavedimu rengia raštų ir kitų dokumentų projektus Seniūnijos veiklos klausimais;
4.6. kaupia, sistemina visuomenės informavimo priemonėse paskelbtą informaciją apie Seniūnijos ir vietos bendruomenių veiklą;
4.7. pildo Seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
4.8. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitos duomenis, išduoda pažymas;
4.9. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją bendradarbiauja su Migracijos tarnyba, Registrų centru bei kitomis institucijomis;
4.10. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo, organizuoja statistinių duomenų rinkimą ir jų pateikimą atitinkamos institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka
4.11. teisės aktų nustatyta tvarka parengia ir teikia Seniūnijos seniūnui dokumentaciją notarinių veiksmų atlikimui ir civilinės būklės aktų registracijai;
4.12. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo ir kitus Seniūnijos seniūno pavestus vienkartinio pobūdžio pavedimus, kurie neprieštarauja Lietuvos Respublikos teisės aktams, yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Seniūnijos seniūnui.