I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Bendrojo skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra priskirta specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pareigybei priskirtų funkcijų vykdymą;
3.2. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
3.3. gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo tarnybinę veiklą;
3.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles;
3.5. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Kazlų Rūdos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus įsakymų nuostatas ir atsako už jų tinkamą įgyvendinimą;
4.2. priima į Administraciją atvykusius interesantus, išklauso jų žodinius prašymus ir pagal galimybę juos tenkina iš karto, padeda įforminti prašymus raštu, susipažįsta su šių prašymų turiniu, atsakinėja į žodinius paklausimus telefonu;
4.3. priima Savivaldybei, jos vadovybei ar Administracijos padaliniams adresuotus rašytinius prašymus ir skundus, gautus paštu ar elektroniniu paštu, pristatytus asmeniškai ar per atstovą, atlieka pirminį jų tvarkymą;
4.4. užregistruoja iš vadovybės gautus asmenų prašymus ir skundus, pagal asmens pageidavimą įteikia / persiunčia prašymo ar skundo gavimo faktą patvirtinančią registraciją spaudu pažymėtą prašymo kopiją;
4.5. identifikuoja asmens pageidaujamą gauti administracinę paslaugą, kokios informacijos reikia sprendimams priimti ir prašomai paslaugai suteikti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti besikreipiantis asmuo;
4.6. supažindina asmenį su prašymo nagrinėjimo procedūra, pageidaujamos paslaugos suteikimo galimybėmis;
4.7. asmens pageidavimu informuoja jį apie prašymą nagrinėjantį darbuotoją;
4.8. esant poreikiui organizuoja asmenų priėmimą Administracijos padaliniuose, prireikus iš anksto suderina priėmimo vietą ir laiką, nurodo interesantą priimsiančio darbuotojo vardą, pavardę, užimamas pareigas;
4.9. registruoja asmenis priėmimui pas Savivaldybės merą ir Savivaldybės vicemerus, Administracijos direktorių;
4.10. kontroliuoja, kaip laikomasi prašymų nagrinėjimo ir administracinių paslaugų teikimo terminų, asmens pageidavimu informuoja jį apie prašymo nagrinėjimo eigą, prireikus informuoja asmenį apie prašymo nagrinėjimo ar administracinės paslaugos suteikimo termino pratęsimą, nurodo pratęsimo priežastis;
4.11. pagal kompetenciją prižiūri asmenų prašymų, siūlymų bei skundų nagrinėjimo terminų laikymąsi Administracijos struktūriniuose padaliniuose ir teikia informaciją vadovams;
4.12. kartą metuose atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo, taikant vieno langelio principą, kokybės analizę ir apie jos rezultatus iki einamųjų metų kovo 1 d. informuoja Bendrojo skyriaus vedėją;
4.13. užtikrina asmens duomenų apsaugą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;
4.14. pildo ir tikslina administracinių paslaugų aprašymus viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinėje sistemoje;
4.15. pagal pareigybei priskirtą kompetenciją vykdo kitus Bendrojo skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, neprieštaraujančius Lietuvos Respublikos teisės aktams, yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Bendrojo skyriaus vedėjui.